עגלת קניות
עגלת הקניות שלך עדיין ריקה.
התחילו בקנייה
הקלידו קוד קופון

❤ HOLIDAY SALE IS ON ❤
קבלו 30% הנחה + משלוח חינם עד הבית ובנוסף
מתנה שווה על כל קנייה ! קוד קופון: HOLIDAY30

תקנון האתר

תקנון זה משתמש בלשון זכר, אך מופנה לנשים ולגברים כאחד.
רכישה באתר מהווה את הסכמתך לתקנון האתר.
נא לוודא כי קראת את התקנון במלואו לפני הרכישה.
אין להעתיק ו\או להשתמש בשמנו בתוכן, סלוגן ותמונות מהאתר, זוהי הנה עבירה פלילית והעובר על כך עלול לעמוד לדין.

תנאי השימוש באתר:

מחירי המוצרים באתר עשויים להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעתה של שעוני טל- רון.

קודי הקופון באתר עשויים להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעתה של שעוני טל-רון. במידה ויש על מוצר מבצע נוסף בהתניית קופון הוא יחול על המחיר המלא של המוצר.

שעוני טל-רון בע"מ רשאית לעדכן ולשנות את המחירים ללא צורך בהודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי. המחיר המחייב הוא המחיר שנמסר ללקוח בעת השלמת הליך הזמנה.

שעוני טל-רון בע"מ רשאית לפרסם ו/או להציע למשתמשי האתר מבצעים ו/או הנחות וכל הטבה אחרת בתנאים שנקבעו על ידה ולפי שיקול דעתה הבלעדי. שעוני טל-רון בע"מ תהא רשאית להפסיק כל הטבה כאמור באופן מידי וללא הודעה מוקדמת.

ככלל לא יינתנו כפל הנחות/הטבות על פריטים הנמכרים באתר (אלא אם יצוין אחרת). בכלל זה, ניתן יהיה לממש קופונים המקנים הנחה ו/או הטבה כלשהי בגין פריטים באתר.

החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים שתמונותיהם מופיעות באתר, אך החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר. יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.

במקרה של החזרת פריט שנרכש בהנחה/הטבה או תוך שימוש בקופון, הסכום שיוחזר ללקוח יהיה הסכום ששילם בפועל לאחר הנחה/הטבה.

קבלת השעון על ידי השליח מותנת בהצגת תעודה מזהה לצורך אימות.
קבלת המוצר תתבצע עד 5 ימי עסקים אלא אם כן דווח אחרת.
עם המוצר מגיעה קבלה/חשבונית מס מ”שעוני טל-רון בע"מ”, אחריות לשנתיים, השקית של המותג, הספר והקופסה של היצרן.

מסגרת האחריות

האחריות הינה אך ורק על מנגנון השעון.*האחריות תקפה לשנתיים מרגע הרכישה.
*האחריות לא כוללת חלקים חיצוניים\שברים\חדירת מים לשעון שלא במסגרת הכיסוי הרשום\שריטות וכו’.

*למימוש האחריות יש ליצור קשר איתנו.

בעת ביצוע הזמנה תידרשו להשאיר כתובת, מספר טלפון, שם מלא ואמצעי תשלום, הפרטיים שינתנו ישארו חסויים ולא יעברו לצד ג’, למעט פרטיים בסיסים שינתנו לשליח בעת ההזמנה.
במידה ופרטי האשראי אינם תקינים ו\ או לא יתבצע תשלום בעת \ אחרי מסירת השעון זוהי הנה עבירה פלילית והעובר על כך עלול לעמוד לדין.
מדיניות החלפה – במידה וקיבלתם שעון ותרצו לבצע החלפה ניתן להחליפו עד 30 ימי עסקים מרגע רכישת השעון. כל עוד הניילונים שעוטפים את השעון והטיקט לא הוסרו ולא חל שימוש בו, לצורך כך יש ליצור קשר שעוני טל רון. פעולת ההחלפה תחוייב בדמי משלוח.
מדיניות החזרת המוצרים / שירותים באתר כפופה לחוק להגנת הצרכן במדינת ישראל:
היה ויבצע הלקוח תשלום בעבור רכישת מוצר / שירות כלשהו באתר ומסיבה כלשהי לא קיבל אותו בהתאם לתנאים ולכללים המופיעים באתר, יזוכה הלקוח בעבור תשלום זה זיכוי מלא.
הצרכן רשאי לבטל עסקה לרכישת מוצר לא יאוחר מ-14 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, המאוחר מביניהם, על ידי מסירת הודעה לחברה, ובמקרה כזה תשיב החברה לידי המשתמשת את התמורה ששילמה בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.

הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). כן יובהר, כי החברה תהא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט, שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית – תוך 14 ימים, לכל היותר מיום קבלתו.

כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי המשתמשת בקשר עם העסקה. במקרה כאמור, תודיע המשתמשת על כך לחברה ויתואם המועד לאיסוף המוצר, והכל בהתאם להוראות הדין.
החזר כספי ייעשה באמצעות זיכוי כספי שיועבר לכרטיס האשראי או לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה או שיינתן כקרדיט לחשבון המשתמשת לרכישה באתר, בהתאם לבחירת המשתמשת במסגרת הליך ביטול העסקה. על אף האמור לעיל, משתמשת אשר ביצעה עסקה לרכישת מוצר באתר ושילמה באמצעות כרטיס "דיירקט", אשר ביקשה לבטל את העסקה והיא זכאית לכך בהתאם לתקנון זה, תזוכה בכרטיס אשראי או אמצעי תשלום אחר אשר תמסור לחברה לצורך כך ויהיה מקובל על החברה (למשל, פייפאל), יש לקחת בחשבון שזמן הזיכוי עלול להתארך. כמו כן, ניתן לבקש באופן מפורש לקבל קרדיט לרכישה באתר חלף ההחזר הכספי.
בית העסק יהיה רשאי לקזז עד 5% מסכום העסקה המקורי, אלא אם כן הסיבה לביטול העסקה היא עקב תקלה / פגם כלשהו במוצר.

אחריות, אבטחה ופרטיות

שעוני טל רון בע"מ ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו על ידי החברה וישמשו בין היתר לצרכי דיוור ישיר. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של שעוני טל רון להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי שעוני טל רון ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי שעוני טל רון. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, שעוני טל רון לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. שעוני טל רון מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר, וכן, לצורך שמירת קשר עם המשתמש לרבות דיוור ישיר. למרות האמור לעיל, שעוני טל רון תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בשעוני טל רון ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי שעוני טל רון לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי שעוני טל רון צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי. כמו כן, שעוני טל רון תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המשתמש, ללא זיהוי המשתמש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים ו/או לרבות לצורך פרסום ברשת ו/או ברשתות חברתיות אשר מיועד למשתמש.
מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, מובהר בפרט, כי האתר מהווה שלוחה של פעילות החברה, החברה תהא רשאית לשלוח למשתמש דיוורים (לרבות הודעות מדיה, הודעות טקסט וניוזלטרים) אשר נתן הסכמתו לקבלת דיוור מטעם החברה בקשר לאתר, למותגים הנמכרים באמצעות החברה.

זכויות יוצרים

זכות היוצרים בכל המידע המופיע באתר, לרבות התמונות, המדיה, הכתבות והטקסט באתר, כמו גם עיצוב האתר, בכל יישומי התוכנה שבו וכל מודול אחר הקשור עם האתר  הינם קניינה של החברה בלבד, והכל אלא אם נקבע מפורשות כי הם שייכים לאחר. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים  וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (ככל ותינתן). השם שעוני טל-רון בע"מ וכן שם המתחם (domain name) של האתר, סימני המסחר (בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש. ככל שיש סימני מסחר (לרבות תמונות, שרטוטים וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן. כל התוכן המילולי, אייקונים וכל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה. יש להשתמש בשירותי האתר למטרות חוקיות בלבד ובכפוף לכל דין. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל מטרה אחרת. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר. אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.

אזורי שילוח ואספקת המוצרים

ככלל, ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ, למעט אזורים הנמצאים מחוץ לשטחי ישראל. החברה רשאית, אך לא מתחייבת, לספק את השירות גם אל מחוץ לאזורי החלוקה, בתיאום טלפוני מראש. במקרה זה, גם אם ההזמנה התקבלה ונקלטה במחשבי האתר, לא תהיה חייבת החברה לספקה. במידה והנכם מתגוררים באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, חברת השילוח תתאם אתכם מקום איסוף סמוך בתיאום מראש.

החברה אינה יכולה לקחת אחריות על זמני המשלוח ועיכובים של חברות השילוח השונות, אך נעמוד לרשותכם על מנת לפתור כל בעיה.

מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.

המוצרים שהוזמנו יסופקו לאחר שהושלם תהליך הרכישה, בתנאי שקליטת ההזמנה נעשתה בטווח זמני העסקה כפי שהם מוגדרים בדף המוצר המבוקש, בתנאי שבבעלות הלקוח כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסלקו בישראל, ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את העסקה שבוצעה.

החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.

תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך המוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

הנהלת האתר לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

– הצהרת פרטיות:

אנו נעשה את המרב כדי להימנע מחשיפת פרטים אישיים של הגולשים, למעט אלו המוצגים בפרופיל המשתמש. המידע עשוי לשמש אותנו לטובת הגולשים, ולעולם לא יימסר לצד ג’ כלשהו, למעט:
1. מצבים בהם החוק מחייב אותנו למסור את המידע.
2. קיים חשד נגד המשתמש כי חיבל בזדון באתר או פגע בגולשים באתר וכיו”ב.

– התחייבות הגולש:

1. הגולש מתחייב לנהוג בתום לב וביושר בעת הרכישה ואו ההזמנה כמו גם לאחר הרכישה והאספקה.
2. הגולש מתחייב להודיע על כל טעות במשלוח המוצר שקיבל או אם קיבל מוצר אחר בטעות או אם קיבל יותר ממוצר אחד שהזמין .

-תנאים נוספים:

החברה לא תשא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו רכישה של משתתף לא תתקבל במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ממשתתף לרכוש את המוצרים. החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית על ידי משתתפי המכירה או כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה .”
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים ללא כל הודעה מוקדמת. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים באופן מלא או באופן חלקי, ובדרך כלשהי, ו/או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או אם יפגעו תקלות במחשוב, ו/או מערכות הטלפון, ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, ו/או אם בשל פעולת איבה, ו/או שביתה, ו/או השבתה, ו/או גיוס מילואים בהיקף מיוחד, ו/או כל גורם אחר שהינו בגדר כוח עליון ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים בין מועד פרסום המוצר לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי מועד רכישת המוצר, רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה. במידה ותחול טעות בהדפסה, בתיאור המוצר, ו/או במחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר או בכל חומר הדפסה אחר, או בקבלת הנתונים ממבצע פעולה כלשהי באתר, יכולה החברה, אך לא חייבת, לבטל את הרכישה הספציפית. החברה שומרת לזכותה לשנות תקנון וכללי השתתפות אלו מעת לעת. האתר מכיל חומרים שונים המוגנים ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר, זכויות קניין אחרות לרבות תוכן, תמונות גרפיקה ועוד . כל צד ג’ המבצע פעולות אינו רשאי לשנות, לפרסם, או להעביר ולהשתמש באתר או בחלק ממנו לשם יצירה נגזרת או לנצל את האתר ו/או תוכנו, כולו או חלקו למטרה כלשהי. כל המבקש ליצור לינק ( קישור ) לאתר זה באתרים אחרים נדרש לפנות בכתב ומראש לחברה על מנת לקבל את אישורה. החברה תהא רשאית לסגור את האתר או לבטל שירותים. כמו כן, תהא החברה רשאית לשנות את תקנון האתר מעת לעת.

הרשאה לדיוור, פרסומים ופרסומות:

גולש שהשאיר פרטים באתר ומצורף לרשימת הדיוור של האתר, מאשר שימוש בפרטיו לצורך קבלת מידע שיווקי, עדכונים ופרסומות שיבצע האתר מעת לעת.

על גולש שהשאיר פרטים כאמור תחולנה הוראות הדיוור המפורטות בתקנון להלן. 

אין להשאיר פרטים של אדם אחר באתר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת השארת הפרטים ולאחר שהוסברו לו כל תנאי התקנון.

בעת השארת הפרטים יתבקש הגולש למסור פרטים אישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, טלפון וכן כתובת דואר אלקטרוני פעילה. מסירת פרטים חלקיים או שגויים עלולים למנוע את האפשרות להשתמש בשירות ולסכל יצירת קשר במקרה הצורך. במקרה של שינוי פרטים יש לעדכנם באתר.

מובהר כי אין חובה על-פי חוק למסור פרטים באתר, אולם בלא למוסרם לא ניתן יהיה לקבל תוכן שיווקי ועדכונים מהאתר. 

האתר לא יעשה בפרטים שנמסרו שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון.

השארת פרטים באתר ואישור לקבלת תוכן שיווקי כוללת, בין היתר, קבלת תוכן שיווקי, מידע ביחס למבצעים, עדכונים והנחות המוצעים למשתמשים רשומים.

אישור דיוור (קבלת תוכן שיווקי) כאמור, מהווה את הסכמתו של הגולש למשלוח דברי פרסומת על-פי חוק התקשורת (בזק ושידורים) (תיקון מס' 40) התשס"ח – 2008 ("חוק התקשורת").

על פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע לגביו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. ניתן לפנות בבקשה כזו באמצעים המופיעים בסוף תקנון זה. 

מובהר כי באפשרות משאיר הפרטים להסיר עצמו בכל עת מהדיוור באמצעות לחיצה על "להסרה מרשימת התפוצה" שמופיע בתחתית כל דיוור שנשלח או באמצעות פנייה בדוא"ל לאתר. כל עוד לא הסירו עצמו הנרשם מרשימת הדיוור כאמור, רשאי האתר, בכפוף לחוק התקשורת, להעביר לנרשם דיוור ישיר כאמור.

האתר רשאי למנוע מכל גולש שימוש באתר ו/או לבטל את רישומו לרשימת הדיוור לפי שיקול דעתו המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאי האתר למנוע גלישת גולש ו/או לבטל רישום לרשימת הדיוור, או לחסום גישה אליו בכל אחד מהמקרים הבאים:

אם בעת הרכישה או השארת הפרטים נמסרו במתכוון פרטים שגויים;

במקרה שנעשה שימוש באתר לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;

אם הופרו תנאי שימוש אלה;

במקרה שנעשה שימוש באתר בניסיון להתחרות באתר;

אם נעשתה על ידי גולש כל פעולה שתמנע מאחרים להמשיך ולהשתמש באתר בכל דרך שהיא.

אין לראות במידע בדיוור משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות לשירות המוצע בו. 

האתר לא יהיה אחראי לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, עגמת נפש והוצאות שייגרמו למשאיר פרטים ו/או לצדדים שלישיים כלשהם בעקבות שימוש או הסתמכות על כל תוכן, מידע, נתון, מצג, פרסומת, מוצר, שירות וכד' המופיעים בדיוור. כל הסתמכות כאמור נעשית על-פי שיקול דעתו ואחריותו הבלעדית של משאיר הפרטים.

הדיוור בכללותו, לרבות כל המידע המופיע בו, מוצע כמות שהוא, ויהיה מדויק ונכון ככל הניתן, ואולם, יתכן והמידע אינו שלם או לחלופין, יתכן ונפלו טעויות טכניות או אחרות במידע.

הגולש מאשר כי לא תהיה לו כל טענה בקשר למודעות פרסום ו/או פרסומות המוצגות באתר, לרבות בקשר למיקומן באתר. מובהר כי בכל הנוגע למודעות פרסום המוצגות בחסות צד שלישי, לאתר אין כל התערבות בבחירת הפרסומות המוצגות, אמיתות תוכנן וסדר הופעתן.

תקנון מבצע 30% הנחה ומתנה שווה על כל קנייה !

  • על מנת ליהנות מהנחה בת 30% עליך להקליד בחלון התשלום או בעגלת הקניות קוד קופון: HOLIDAY30
  • עם הקלדת קוד הקופון בסל הקניות והקשה על כפתור “החל” – מחיר המוצר יתעדכן ויוצג בפניך המחיר הסופי לתשלום, וכן סכום ההנחה אותו קיבלת.
  • תקופת המבצע – בין התאריכים 01.4.2024 – 31.4.24 או עד גמר המלאי, לפי המוקדם בהם.
  • בעת סיום הרכישה החברה מעניקה מתנה שובר של 50 ש"ח הנחה לקנייה הבאה שמגיע כקופון אל הלקוח ביחד עם הזמנתו.
  • כמות מינימלית של הפריטים שמשתתפים במבצע שני פריטים מכל מוצר המשתתף במבצע.
  • אין כפל הנחות או מבצעים.
  • ההשתתפות במבצע מהווה הסכמה של הלקוח/ה להוראות התקנון והתחייבות כי מעבר לזכויות המוקנות ללקוח/ה במפורש בתקנון זה לא תהא ללקוח/ה ו/או מי מטעמו/ה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מעובדיה ו/או מי מטעמה, מכל סיבה שהיא.
  • אין בתקנון זה לגרוע מהוראות תנאי תקנון האתר, מדיניות הפרטיות ויתר התקנונים וההוראות כמפורט באתר.
תקנון הטבת רישום לניוזלטר.
  • הטבת קופון רישום לניוזלטר ככל שהחברה תציע הטבת קופון-נרשמים לניוזלטר ומקבלים קוד קופון של 5% הנחה במייל לקנייה ראשונה באתר. לשימוש באתר האינטרנט עבור הרכישה הראשונה. לשימוש חד פעמי. ההטבה אינה ניתנת להחלפה, צבירה או להמרה כלשהי. ההנחה הנוספת של 5% תחושב מיתרת ההנחה הראשונה הגבוהה ולא הנחה כוללת על כל הסכום.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה למכירות ו/או לחסום את גישתם לאתר של גולשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי התקנון ו/או ההשתתפות, או המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר.
  • המשתמש מתחייב, כי יפצה וישפה את החברה או מי מטעמה, מיד עם דרישתה הראשונה, בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה, לרבות מתוקף כל דרישה, תביעה, פסק דין, פשרה, הוצאה לפועל, ולרבות הוצאות משפט, ועלויות הייעוץ המשפטי, הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת תנאי השימוש ו/או כל ממעשה ו/או מחדל של המשתמש ו/או מכל חיוב בו תחויב החברה או מי מטעמה אשר על פי תנאי השימוש לחברה אין אחריות לגביו.
  • מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) החלות והתקפות במועד העסקה, הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר מצוין אחרת.
  • קופון EXTRA35 – לא כולל כפל הנחות או הטבות

מבצעים, קופונים והטבות

החברה עשויה לשנות בכל עת את תוקף ההנחה אותה פרסמה.

החברה עשויה לבטל בכל עת את תוקף ההנחה אותה פרסמה, מלבד ללקוחות אשר ביצעו הזמנה מלאה או תשלום טלפוני.

לכל קופון יינתן תוקף לסיומו, במידה ואין תוקף החברה רשאית לבטל קופון בכל עת למעט הזמנות שבוצעו.

לא יינתנו כפל קופונים

יינתנו כפל הנחות וקופונים בהתאם להחלטת החברה.

בכל מקרה שמשהו בתקנון אינו ברור ומובן,

או בכלל לכל שאלה תוכלו לפנות אלינו במספר: 035509701.

קניה מהנה.

תודה שבחרתם בנו,
שעוני טל-רון .

דילוג לתוכן