עגלת קניות
עגלת הקניות שלך עדיין ריקה.
התחילו בקנייה
הקלידו קוד קופון

❤ HOLIDAY SALE IS ON ❤
קבלו 30% הנחה + משלוח חינם עד הבית ובנוסף
מתנה שווה על כל קנייה ! קוד קופון: HOLIDAY30

איך לבחור שעוני נשים?

איך לבחור שעוני נשים?

קטן, או אולי גדול מאוד? עם ספרות רומיות, ספרות רגילות או אפילו בלי ספרות בכלל? וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על מגווון הצבעים וסוגי הרצועות הקיימים. איך לבחור שעוני נשים בצורה חכמה, שתשקף נכון את האישיות שלך ואת מה שאת רוצה לשדר? כל זה ועוד במאמר הבא.

כל מי שנכנסה אי פעם לחנות שעונים מכירה את הרגע הזה בו מסתכלים על השפע המוצג על המדפים ולא יודעים במה לבחור. בעיקר אם זאת פעם ראשונה שאת רוכשת לעצמך שעון נשים, כדאי לדעת איך לבחור את השעון הנכון, כי שעוני נשים לא קונים כל יום, בטח אם מדובר בשעון יוקרתי. 

איך לבחור שעוני נשים בצורה חכמה

קודם כל, פרקטיות. התפקיד של שעון הוא, ובכן, להגיד לנו מה השעה. אם ספרות רומיות מסבכות אותך, וותרי על שעון המכיל אותם, גם אם הוא בתקציב שלך וגם אם מצאת את השעון שמוצא חן בעינייך.

לאורך זמן הוא לא יחזיק אצלך מעמד וסביר יותר להניח שהוא יסיים את דרכו במגירה שבשידה ליד המיטה. 

עדיף להשקיע בשעון עם ספרות רגילות, בלי תחכומים מיותרים, כזה שיהיה פרקטי ונוח. 

גם אם את אשת קריירה שטסה כל שבועיים למדינה אחרת, את תצוגת השעות במדינות השונות תשאירי לפלאפון שלך.

היום ישנם גם שעוני נשים עם תצוגה של מספר שעונים באותו שעון, כדי להראות את השעה במגוון אזורי זמן.

אם זוכרים את עקרון הפרקטיות, זה רחוק מאוד מלהיות פרקטי, כי במבט אחד את צריכה לדעת מה השעה באזור הזמן שאת נמצאת בו כרגע. לכן עדיף לוותר גם על השעונים האלו. 

גדול או קטן? הגודל של שעוני נשים כן קובע

אם היד שלך עדינה, כזאת שתמיד אמרו לך שמתאימה להיות יד של פסנתרנית, שעון גדול ממדים יעשה ליד עוול, יבלוט לרעה ולא ישתלב טוב בנוף הכללי.

בכל תמונה תרצי להוריד את השעון, מה שיהפוך כל צילום למסובל ומעיק ובסוף גם שעון גדול מידיי שנקנה לבעלת יד עדינה, יסיים את דרכו באותה מגירה שבשידה ליד המיטה. 

לכן חשוב לבחור שעון שישתלב טוב במראה הכללי.

שעוני נשים טובים הם שעונים שמוסיפים ללוק של האישה בלי לבלוט יותר מידיי, משתלבים היטב עם הבגדים, התיק, הנעליים ואפילו העגילים.

עקרון הפרקטיות תקף גם פה: את רוצה שעון שישתלב ולא ישתלט, שיהיה נוח לענוד אותו ולא יכביד על היד. לכן חשוב לנסות כמה דגמים לפני שבוחרים את השעון הסופי. 

לסיכום, בחירה של שעוני נשים צריכה להיות לפי עיקרון הפרקטיות. כדאי לבחור שעון שמשתלב במראה הכללי, נוח לענידה וכמעט בלתי מורגש על היד.

חנות טל-רון, אשר מחזיקה מלאי מגוון של שעוני נשים במגוון מחירים עם 100% מקוריות, מזמינה אותך להתרשם מהמבחר ולהשקיע בשעון אשר ייצג את מה שאת רוצה לשדר. 

דילוג לתוכן