עגלת קניות
עגלת הקניות שלך עדיין ריקה.
התחילו בקנייה
הקלידו קוד קופון

❤ HOLIDAY SALE IS ON ❤
קבלו 30% הנחה + משלוח חינם עד הבית ובנוסף
מתנה שווה על כל קנייה ! קוד קופון: HOLIDAY30

איך להתאים את השעון ללוק הכללי?

איך להתאים את השעון ללוק הכללי?

השקעת בשרשרת, טבעת, עגילים ואפילו צמיד מעטר את ידך. התיק נבחר בהתאם לכל שאר האביזרים. נשאר רק לדעת איך להתאים את השעון למראה הכללי. אז איך בוחרים שעוני נשים כך שיתאימו לשאר הלבוש ויעזרו לך לשדר את המראה הנכון בפגישות עבודה, השקות, או אפילו מפגשים עם חברות או משפחה. 

הנראות חשובה לך. אחרי הכל, השקעת בשרשרת יוקרתית, בטבעת שתמיד מלווה אותך, אפילו הצמיד שאת עונדת עכשיו שייך למותג על. אולי לא חשבת על זה, כי בכל זאת, מבט אחד בפלאפון מספק את כל המידע הדרוש, אך שעוני נשים תופסים תאוצה גם בתקופה הזאת והם עוזרים לנו לשדר את הלוק הנכון. 

איך להתאים נכון שעוני נשים למראה הכללי

כל סטייליסטית תגיד לך שהלוק צריך להתאים למה שרוצים לשדר. אם רוצים לשדר מראה קליל של "רק זרקתי על עצמי משהו ויצאתי", התכשיטים, התיק, הנעליים וכל שאר האביזרים יתאימו ללבוש עצמו בצורה כזאת שתיראה בלתי מתאמצת. 

אחד הדברים שמשאירים לסוף, או אפילו לא חושבים עליו בכלל, הוא השעון. גם כיום, יותר ויותר נשים בוחרות שעוני נשים בצורה לא נכונה, כך שפעמים רבות השעון לא מתאים למראה הכללי וכך יוצא שאמנם ההופעה מושלמת ורק השעון בולט בתמונה המושלמת שרצית להעלות לרשתות החברתיות אחרי ההשקה החדשה שהשתתפת בה או אחרי הערב המוצלח שהעברת. 

למה צריך לשים לב כשמדברים על שעוני נשים וסטיילינג

כמו לאנשים, גם כל שעון מגיע עם הייחודיות שלו. כשמדברים על שעוני נשים יש מגוון רחב של צבעים, גדלים וסוגי חומרים אשר מרכיבים את השעון. 

לכן כשבוחרים שעון צריך לשים לב ללבוש הכללי שלך. אילו צבעים שולטים אצלך במלתחה? אם את טיפוס של שחור, למשל, כדאי שהשעון יהיה בצבע מטאל או אפילו שחור, אך בשום אופן לא בז', כדי שלא יבלוט יותר מידיי. 

שעון אשר הרצועות שלו עשויות מעור משדר איכות אחרת מאשר שעוני נשים עם רצועות ממתכת ואפילו מזהב. אם התיק שלך עשוי מעור, כדאי לבחור שעון עור בהתאם, כדי שישתלב עם התיק. 

בנוסף, לא הרבה שמות לב לגודל השעון והרבה קונות שעון גדול מידיי שתופס הרבה מקום על היד ומתברר כלא נוח, או שעון קטן מידיי שבקושי מורגש. 

לסיכום, נשים רבות בוחרות שעון בהתאם למה שהן אהבו באותו רגע בחנות, או לפי המחיר והמותג שהן מתחברות אליו. לכן, כשמדברים על בחירת שעוני נשים בהתאם למראה הכללי ולמה שרוצים לשדר בסטיילינג, צריך לשים לב לצבע השעון, לחומרים מהם עשוי השעון והרצועות שלו ולגודל השעון, כך שלא יהיה קטן מידיי או גדול מידיי. לכן, בשעוני טלרון ישמחו להתאים לך את השעון המתאים לך, בהתאם למה שאת רוצה לשדר במראה הכללי ובהתאם לתקציב שלך.

דילוג לתוכן