עגלת קניות
עגלת הקניות שלך עדיין ריקה.
התחילו בקנייה
הקלידו קוד קופון

❤ HOLIDAY SALE IS ON ❤
קבלו 30% הנחה + משלוח חינם עד הבית ובנוסף
מתנה שווה על כל קנייה ! קוד קופון: HOLIDAY30

ההבדל בין שעוני נשים לגברים

ההבדל בין שעוני נשים לגברים

בעוד שנשים תמיד הלכו עם שעוני יד, גברים הלכו בהתחלה עם שעוני כיס.

כשבוחנים את ההבדלים בין שעוני גברים לנשים, העובדה הזאת מקבלת משמעות, מאחר ששעוני נשים נחשבו מאז ומתמיד כתכשיט ועוצבו כך.

אך גם מעבר לעיצוב, ישנם הבדלים נוספים בין שעוני גברים לנשים שכדאי להכיר לפני שבוחרים שעון חדש. כל ההבדלים במאמר הבא. 

אם מסתכלים על שעוני נשים בכל חנות שעונים, מגלים מגוון רחב של עיצובים.

לעומת זאת, שעוני גברים מתאפיינים בעיקר בעיצוב כהה, סולידי ורק מעט שעונים יהיו בצבעים אחרים מאפור או שחור.

גם ברצועות יש הבדל: בקרב שעוני גברים אפשר למצוא יותר רצועות עור מאסיביות, בעוד ששעוני נשים מאופיינים ברצועות אלגנטיות יותר. 

הבדלים בין שעוני גברים לנשים

הבדל בולט בין השעונים הוא הזכוכית. שעוני נשים מאופיינים בזכוכית שאינה נשרטת, כדי לאפשר לנשים ללכת עם שמלות או חולצות עם שרוולים קצרים מבלי להרוס את השעון היקר.

לעומת זאת, גברים יעדיפו שעון העשוי מפלדת אל חלד, שמתאימה לחום הישראלי וכך לשמור על השעון מפני מגע עם מים או חלודה שעלולה להופיע עם הזמן. 

גברים נוטים לייחס יותר חשיבות לשעון שלהם מאחר ואין תכשיטים נוספים על פרק היד, כך שהשעון הוא האביזר היחיד.

זאת אחת הסיבות ששעוני גברים הפכו לסמל סטטוס, שאפשר לראות ברגע לחיצת היד. בחברות הייטק, למשל, למעמד יש חשיבות ולכן יותר ויותר גברים בתפקידים בכירים משקיעים וקונים שעוני יוקרה. 

הבדלים נוספים בין שעוני גברים לנשים 

הבדל בולט נוסף בעיצוב שעוני גברים הוא המאסיביות שלהם. אמנם ישנם שעוני גברים עדינים, אך רובם מעוצבים בצורה מאסיבית, עם הרבה רצועות עור עבות וחזקות ורוב השעונים יהיו  גדולים, בולטים ונועדו להרשים.

לעומת זאת, קשה למצוא שעוני נשים מאסיביים, ורובם יהיו עדינים, אלגנטיים ומגוון מצומצם של שעונים עם רצועות עור. 

בנוסף, שעוני נשים לרוב יכילו פונקציה אחת בלבד- תצוגת השעה. בשעוני גברים רבים אפשר למצוא פונקציות נוספות, כמו תאריכון, שכמעט לא קיים בשעוני נשים ותצוגת זמן באזורי זמן שונים, אופציה שגם היא כמעט ולא קיימת בשעוני נשים, למרות העובדה שנשים רבות מנהלות עסקים באזורי זמן שונים. 

גם בסגנון הקנייה ישנם הבדלים בין גברים ונשים: גברים יקנו שעון אחד לאורך תקופה ארוכה וכמעט ולא יחליפו אותו. לעומת זאת, נשים רבות קונות יותר משעון אחד ומחליפות אותם לפי הלבוש הכללי באותו יום. 

לסיכום, גם בתחום השעונים, ישנם הבדלים רבים בין גברים לנשים וברובם אפשר להבחין במבט אחד בכל חנות שעונים.

בין ההבדלים אפשר למצוא עיצובים שונים, פונקציות שונות ואפילו חומרים שונים אשר מרכיבים את השעון. חנות טל-רון שעונים, אשר מחזיקה מגוון רחב של שעונים מזמינה אותך לבחור את השעון הבא שלך, לעצמך או כמתנה. 



דילוג לתוכן