עגלת קניות
עגלת הקניות שלך עדיין ריקה.
התחילו בקנייה
הקלידו קוד קופון

❤ FINAL SALE IS ON ❤
קבלו 25% הנחה + משלוח חינם עד הבית ובנוסף
מתנה שווה על כל קנייה ! קוד קופון: SALE25

שעון יד לנשים Paul rich Heart of the ocean - gold

מה אומרים שעוני נשים ושעוני גברים על העונד אותם?

מה אומרים שעוני נשים ושעוני גברים על העונד אותם?

לעורר עניין, לעשות רושם ואפילו לשבור דיסטנס: אלו רק חלק מהסיבות שבגללן גברים ונשים עדיין עונדים שעונים, למרות שהיום נראה שלא צריך את השעון הפיזי, כי אין מחשב ואין סמארטפון בלי תצוגת שעה.

כמו בהרבה תחומים, גם בתחום הזה לגברים ולנשים ישנן סיבות שונות לענוד שעון פיזי.

המאמר הבא יסביר למה עדיין מסתובבים עם שעונים ולמה אין קניון בלי חנות שעונים אחת או יותר. 

לחיצת יד חזקה וארוכה יכולה להסביר יותר מכל שאלה שאפשר לשאול את האדם אשר לוחצים לו את היד. מומחי שפת גוף יאשרו שלסוג הלחיצה ישנה חשיבות בשפת הגוף.

כשלוחצים יד, פעולה הנמשכת פחות מדקה, שמים לב לדברים רבים. בין היתר שמים לב לשעון על פרק כף היד ולתכשיטים נוספים כמו טבעת נישואין או צמיד.

כך, השעון אומר הרבה על העונד אותו. חוץ מהשעה, שעוני גברים אומרים משהו אחר לגמרי משעוני נשים

המשמעות של שעוני גברים במפגש ראשוני

המשפט הידוע אומר שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. לכן גברים משקעים בבחירת השעון שלהם ולפעמים לוקח להם זמן רב להחליט על קניית שעון חדש וזה יהיה לרוב בנסיבות שמצדיקות את הקנייה, כמו קידום בעבודה, עסקה חשובה, יום נישואין או אפילו יום הולדת חשוב במיוחד. 

כשגברים לוחצים ידיים, הרבה פעמים ניתן לראות רק את השעון על פרק כף היד, כי בניגוד לנשים, גברים לא נוטים ללכת עם תכשיטים ולכן שעוני גברים נחשבים התכשיט היחיד של רוב הגברים.

לכן באירועים בהם חשוב לעשות רושם, כמו ראיון עבודה או בקשת הלוואה גדולה מהבנק, גם גברים יעדיפו לענוד את השעון היקר ביותר שברשותם. לכן גברים רבים עדיין מסרבים להיפרד מהשעון שלהם, למרות העובדה שבכל סמארטפון יש שעון. 

למה נשים עדיין עונדות שעוני נשים כתכשיט

למרות ההתקדמות בתחום השוויון המגדרי, עדיין נשים רבות עונדות שעון כתכשיט. אך היום, ככל שיותר ויותר נשים מתקבלות לתפקידי הנהלה בכירים, גם נשים רוצות להשקיע בשעון שלהן ולכן יותר ויותר נשים בוחרות דווקא שעוני גברים, משום שהשעונים הקיימים לנשים עדיין לא מספיק מייצגים לטעמן. 

למרות זאת, נשים עדיין קונות יותר שעונים מגברים ולפעמים קונות יותר משעון אחד במהלך קנייה בודדת, על מנת להתאים את השעון לבגדים השונים, לתיק ולפעמים גם לנעליים או לעגילים. במקרים כאלו השעונים יהיו במחירים ממוצעים ולרוב נשים ייטו פחות לענוד שעוני יוקרה שעולים אלפי שקלים. 

לסיכום, החשיבות של ענידת השעון גדולה כאשר מדברים על רושם ראשוני וכך גם בתחום הזה ישנם הבדלים בין הגברים, אשר מעדיפים להשקיע בשעון אחד או שניים, לנשים, שלפעמים מחזיקות ביותר מחמישה שעונים שונים. מגוון רחב של שעונים מחכה לך בחנות טל-רון, אשר מזמינה אותך לבוא ולבחור את השעון הבא שלך.

דילוג לתוכן